torsdag 5 mars 2009

Jobb jobb jobb!

Det är segt på jobbet nu när det är lågkonjuktur... Lite folk och folk utan pengar...
Men men vi kämpar vidare och längtar till flytten nån gång i sommar =) Då jäklar!

Annars är det lugnt. Fredrik ska på Norrare Comedy i Falun med Tomas ikväll och jag ska passa på att vara "själv". Förhoppningsvis somnar Alma som hon ska vid åttatiden och jag får lite me-time. Snart kan jag börja träna igen också hoppas jag. Är fortfarande rosslig i halsen och hostar men jag har bara ont i halsen lite grann. Vet att man inte ska träna med ont i halsen så jag väntar till nästa vecka så jag hinner kurera mig ordentligt.
Jag saknar träningen! Och eftersom jag (tyckte jag ialla fall själv) hade kommit igång ganska bra och det kändes som att min kondition blev bättre. Nu kommer jag att få börja om från noll...

Kram!

1 kommentar:

Kallangs Photography sa...

det går fort och komma tillbaka. en "fördel" med lågkonjukturen är ju att man kan få tag på dig fast du är på jobbet, hihi.