onsdag 5 november 2008

Working 9 to 5...

Nja inte riktigt kanske, jag börjar 14.00 och slutar 19.15, men jobba ska jag idag ialla fall. Ska bli riktigt kul!
Det var inte förrän igår jag faktiskt fattade att min mammaledighet håller på att slut... och det med en liten tår i mitt hjärta...
Även om det blir roligt att träffa jobbarkompisarna igen och bli lite mer social igen så har det ändå varit väldigt speciellt att vara hemma med skruttan ett helt år. Och vilket snabbt år sen! Tiden går fort när man har roligt! Från liten bebis som fick plats i båda handflatorna till en riktig bus-fia som springer runt här hemma, säger "titta" och "tack tack", busar så mycket hon kan och är världens goaste tjej!

Vi såg "the mist" igår av Steven King´s bok. Jag blev sååå besviken. Jag satt mest och blev förbannad över hur dumma folk kan vara (iaf på film) och slutet, ja det var bara tragiskt. Jag skulle aldrig ha gjort så! Vill ju inte tala om för mycket ifall det är nån som ska se den.

Såg självklar Desperate Housewives igår också. Mycket bättre än förra veckan! Nu är det mitt Wisteria Lane som jag älskar så mycket. Tänk att få bo på en sån härlig gata!!! Lycka!

Inga kommentarer: