torsdag 13 november 2008

Playdate med bästisen Filip



Idag kom Jennie och Filip hit så att han och Alma kunde busa och leka ihop. Som alltid hade dom hur kul som helst och röjde järnet!!

Våra små älsklingar!


Sen åkte vi ner på stan och var in på den nya butiken Tre äpplen hög och Jennie shoppade en supersnygg velourdress åt Filip. Jag funderar på att köpa en likadan till Alma (visst var jag duktig som inte köpte nåt på direkten).


Väl hemma igen blev det blodpudding till middag och Alma fick äta alldeles själv och var överlycklig. Kolla bara in bilden...



Nu ska jag spela spela lite Luxor och sen är det Medium på TV4 kl.21.00 som jag brukar följa (jaja, jag har nåt varenda kväll...). Och imorron är det jobbardax igen. Men jag är laddad och känner att det kommer bli en kanondag imorron med =)

Inga kommentarer: