fredag 21 november 2008

Almas första blodvite...

Igår kväll ramlade Alma pladask ner i golvet med ansiktet rätt ner och med nappen på sniskan. Först trodde jag inte att det var så farligt med sen såg jag att stackaren blödde ur munnen. Hon fick snabbt en tjockläpp och hade bitit sig i undre läppen. Men det gick över ganska snabbt och efteråt vill hon ha nappen i munnen igen och kunde äta och allt verkade okej! Men nog var det lite läbbigt när det kom blod ur hennes mun.

Alma fick en wallie ovanför sin säng igår. Visst blev det fint?


Idag ska jag jobba igen dåra... Börjar komma in i det ordentligt nu och det är riktigt roligt. Bara det att jag har avblåst en date med Anna och barnen två gånger den här veckan och det känns väl inte lika roligt. Hoppas vi kan ses på söndag, gumman! Jag lovar och svär att jag inte ska jobba då!!


Alma i min gamla dress... typ 30år gammal men ganske tuff ändå!


Sen blir det pizza eller sallad ikväll framför Idol. Idag håller jag alla tummar jag har (två) för att det blir Johan Palm som får åka hem! Tycker att det finns andra som fortfarande är med som är mycket bättre och bara måste få vara kvar, tex Kevin!

1 kommentar:

Malin sa...

Gud så söt Alma är i din gamla dress, skitsnygg ju! Kul att ha sånt sparat!!
Ja visst känns det i hjärtat när de små blöder, en annan är ju nu lite van vid det, oj det lät inte bra, men du fattar va?!
Ha en trevlig kväll framför idol, hejar också på alla utom Johan!