fredag 7 november 2008

Huvudvärk... usch!

Igår hade jag huvudvärk inte av denna värld! Klarade av jobbet med nöd och näppe men väl hemma så var jag tvungen att gå och lägga mig en stund. Blev bättre, men idag mår jag sisådär faktiskt. Säkert en förkylning som håller på att bryta ut...
Ska till kupolen och köpa nån kur på apoteket och en present till Almas kusin Dennis som har 19 års kalas ikväll. Ska också träffa Zandra och Denice där och kanske får jag en fika på wayne´s!

Sen är det jobb hela helgen och Fredrik får ta med sig Alma själv på babysimningen på söndag, men efter jobbet då ska jag hem till grannen på spa- och inspirationsväll. Det ska bli kul! Jag kan behöva lite avslappning!

Full fart som vanligt, med andra ord!!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Hoppas huvudvärken inte är början till nån sjukdom, håller tummarna nu när du börjat jobba och allt. Synd att du inte orkade komma i lördags, men förstår dig, heeeelt lugnt, trevligt hade vi då iaf! Vi får styra upp nåt framöver sen när det lugnar ner sig, nu är det full rulle här till jul känns det som =)Ha en bra helg, vår blir som jag skriver i bloggen lugn och skön (så lugn den kan blir med två underbara yrväder) natt natt

Camilla med C sa...

Malin:
Det är bättre men nog är det nåt som spökar i kroppen/knoppen...
Ja det måste vi, måste väl hinna med att ses innan jul?!
Kramen på dig