lördag 8 november 2008

Lördag hela veckan...

Skulle inte det vara skönt?
Kanske inte riktigt... Men det är bra härligt med att jobba en halv dag, komma hem i ganska bra tid (så man har en del av dagen kvar) och sen soffmys med pizza!

Har haft en dålig dag på jobbet men känner mig på rätt bra humör ändå, nya tag imorron. Lyckades få två surkart till kunder, en som ville att jag skulle hjälpa honom fast jag hade en annan kund (blev sur för att jag bad honom vänta) och en annan som inte kunde förstå hur jag inte hade alla fakta i huvudet på alla tv-modeller (jag var tvungen att kolla produktinfo på datorn) och att jag hade varit hemma mammaledig spelade ingen roll, det var ju ingen ursäkt!
J-vla gnäll! Men jag ska plugga på som f-n och hoppas han kommer in en annan dag när jag jobbar och så ska gubben få!
Jag hade några riktigt härliga kunder också förstå!
Puss på syster yster (med man) och Tanja som var in och sa hej!!!!

Nu är det paus i Stjärnor på is så jag passar på att blogga lite (låter sååå cooolt) och spela Luxor (ett spel jag är aningen beroende av...)

Kram o fortsatt trevlig helg mina kära vänner

Inga kommentarer: