måndag 17 november 2008

Klart för kvällen


Vi har ätit makaronipudding, jag har badat med Alma, hon har fått sin vällning och nu är det natti natti!
Sen är det mys i soffan och CSI. Är jätte godissugen men har absolut inget hemma, ialla fall inget mer än en banan eller två, hihi! Bara att bita ihop...

Jag och Alma-bus!


Imorron ska vi till dagiset Anemonen på studiebesök. Det är inget dagis vi ställt oss i kö till men Jennie och Filip ska dit och hälsa på och hon frågade om jag ville med. Jag visste inte ens att man var på studiebesök... Men det är väl bra antar jag. Jag skulle vilja ner till Tjärna Hage också eftersom det är det dagiset vi vill till helst. Jag har faktiskt bara satt Alma i kö på tre dagisar och får väl verkligen hålla tummarna för att vi får i februari. Vilket inte känns speciellt troligt. Men jag vet inte hur vi ska klara oss annars, dagarna börjar ta slut och vi kan absout inte vänta till i augusti. Dessutom vill jag börja tjärna lite mer pengar så jag får shoppa!!! Saknar faktiskt min shopping, det är lycka det!

Nu ropar Fredrik att Alma har somnat i hans famn så jag ska gå in med henne till hennes säng. Oftast somnar hon ju själv där men idag blev ett undantag =)

Inga kommentarer: