måndag 3 november 2008

Vilken kalashelg!

Nu är skruttan firad! Två dagar fulla med lek, tårta, paket i massor, släkt och kompisar! Kan det bli bättre för en 1-åring?!? Tror inte det...

Igår kom Almas polare på besök och stojade och stimmade och busade och lekte! Det var kaos för en kort sekund sen tyckte jag att det bara var roligt, hihi! Alma njöt för fulla muggar och alla barnen lekte hur bra som helst tillsammans.
Stort tack till alla er som kom och firade vår älskade dotter!

Själva har vi nu ätit tårta i dagarna tre... Fredrik fick dessutom ta med sig en hel (!) tårta till jobbet idag. Kändes inte som att vi skulle klara av att äta upp den själva. Sen har jag fått fryst in en sisådär 30 muffins också (nu vet alla vad det blir för fikabröd hos oss de närmaste besöken), jag är väl inte så bra på att beräkna vad som går åt helt enkelt. Ändå tycker jag att alla mumsade på rätt bra både på lördagen och söndagen.

Nästa kalas är redan på fredag, då är det Almas kusin Dennis som fyller 19 år!!!! Otroligt va, jag tycker ju att det var nyss jag var 19 år själv... Usch vad jag är gammal!
Eller jag menar så klart, herre gud vilken ung och fräsch småbarnsmamma jag måste vara då!

Inga kommentarer: