söndag 23 november 2008

Vilken härlig vinterdag!

Saknade snön bara...
Idag följde vi med familjen Johansson till en lekpark. Det var superkul men lite väl kallt. Eller rättare sagt, jag hade alldeles för dåliga kläder på mig! Men Alma och Oskar lekte och hade roligt ialla fall. Anna var så gullig och hade med sig kaffe och lussebullar som hon bjöd på i kylan, mumsigt!

Alma i lekparken med full mundering! Redo för vilken kyla som helst (hon kunde röra sig som tur var)

Anna, Oskar, Alma och Fredrik vid gungorna!

Sen gick vi hem till dem och åt thaimat till lunch (vi var inte speciellt svårövertalade) vilket var riktigt lyxigt en söndag. Barnen lekte och stojade tills de däckade, bokstavligen... Då åkte vi och handlade, gjorde en blixt visit till mina föräldrar (men Alma var för trött så vi blev tvugna att åka) och sen hem och jag gjorde tacos till middag. Vilken härlig vinterdag va! Och hur lyxiga var inte vi då med thai till lunch och tacos till middag?! Verkligen inget man kan unna sig varenda dag precis.

Jag och Fredrik har sett en film men nu känner jag att det är natti natti.

Så, sov gott mina vänner och "don´t let the bed-bugs bite", puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sikken sötnos din dotter är!!

Camilla med C sa...

Tack tack! =)
Hon är ju en Alma...