torsdag 27 november 2008

Fick sova till 9.20 idag!

Nu tror jag att Alma har tagit igen två oroliga nätter. Hon sov i sin egen säng hela natten och vaknade bara två gånger. Den ena gången fick hon mer välling och somnade snabbt om och andra gången hade hon tappat nappen bara.
Gissa om jag vaknade med förvåning och tittade på klockan och den visade 9.20, känner mig nästan lite mosig... Men det var skönt att hon kunde sova i sin egen säng hela natten ialla fall. Jag sover tusen gånger bättre utan nån som puttar och slänger ut en liten arm i ansiktet på mig, hihi!
Fredrik försov sig... väckte mig 7.40 och säger "jag går nog till jobbet nu", nämen det var väl bra =)
Host host hör jag inifrån Almas rum och det är nån som inte vill sova. Hon gnuggade sig i ögonen och verkade supertrött men har väl ångrat sig. Det är ju ändå en tjejs privilegie att få ångra sig (hur mycket man vill).

Ska gå ner och förbereda lunchen och sen åker vi till Jennie och Filip och leker av oss lite. Alma har ju fått varit inne i två dagar så man märker att det börjar bli långtråkigt för henne.

Inga kommentarer: