torsdag 20 november 2008

Det är fiiiiiint väder!

Äntligen! Det är sol ute och jag känner för att gå ut på promenad =)
Har blivit lite lite med promenixandet på sista tiden eftersom det bara har varit grått, trist och gråkallt så det känns ända in på benet... Men idag så!

Gick bra på jobbet igår, var superroligt med alla glada kunder! Ska jobba extra imorron med faktiskt (12-19.15), har väl snart dubblat min tänkta tid för den här månaden. Men det gör inget, har bara varit kul hittills och Alma har haft det sååå bra utan mig här hemma (hon kunde väl ha saknat mig liiiiiite mer ialla fall).

Hihi! Alma måste ha en snorkråka i näsan för det piper när hon andas...

Vet ni?! Om mindre än två veckor är det första advent och man får börja pynta fint i fönstren och ute (ser att grannen har tjuvstartat med ljusstakar i fönstren och en stor julstjärna i ett fönster). Älskar allt som har med julen att göra.
  • Mörkret, för att man får tända ljus inne.
  • Snön, som knarrar under skosulan.
  • Julstöket, alla julpyntskartonger att gå igenom.
  • Julträngseln, när det är massvis med stressade folk överallt då shoppar jag i lugn och ro.
Längtar!!!!!

Inga kommentarer: