måndag 18 januari 2010

Todo...

... som Emelie på jobbet brukar säga =)

Idag ska jag hinna med en hel del är det tänkt.

Jag ska
  • tvätta (inne på andra tvätten redan)
  • byta gardiner (har bytt i Almas rum och tagit ner julgardinerna)
  • städa och plocka undan
  • gå ut med Saga
  • laga lunch
  • softa
  • plocka bort adventsljusstakarna (orkar inte vänta till slutet av januari)

Men det här ska inte bli några problem tror jag... om inte annat så är jag faktiskt ledig tom torsdag =) Lyllos mig! Vissa har det bra!

Kram

2 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

Titt......

Glöm nu inte punkten "SOFTA" den är myckt viktig.
Och så har du glömt en punkt till som är viktig "UMGÅS MED ALMA"

PUSS PUSS!

Camilla med C sa...

Umgås med Alma gör jag ju hela tiden, honär som en svans på mig hihi!!!

Kram