onsdag 13 januari 2010

Kul lista...

EN JÄTTEMYSIG LISTA
(som jag hittade på frudufenbergs blogg)

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
Åkte till London för första gången =)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
gav inga eftersom jag låg i 40 graders feber och bara ville bli frisk, hihi
3. Blev någon av dina vänner förälder 2009?
Kevins mamma Hanna fick en Tilda
4. Dog någon som stod dig nära 2009?
Nej!
5. Vilka länder besökte du 2009?
England
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Kondis
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
oj, det var så många roliga datum...
8. Vad var din största framgång 2009?
den var inte lätt... att man får vara frisk
9. Största misstaget?
inget
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
små förkylningar bara och så en opererad handled
11. Bästa köpet?
garage med matchande bil
12. Vad spenderade du mest pengar på?
En ny Volvo
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
PokerFace med LadyGaga... varför vet jag inte riktigt, hihi
15. Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år?
jag är alltid glad
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och ätit bättre, som vanligt, ännu ett tjockisår =(
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit godis o fika
18. Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med nära o kära
19. Blev du kär 2009?
Alltid lika kär i min Fredrik
20. Hur många förhållanden?
gift sen 1,5år
21. Favoritprogram på tv?
Idol och alla tänkbara inredningsprogram
22. Bästa boken du läste 2009?
Dan Browns nya
23. Största musikaliska upptäckten?
Tyvärr sjunger jag fortfarande hellre än bra =)
24. Något du önskade dig och fick?
hm, jag har allt man kan önska sig
25. Något du önskade dig men inte fick?
massor eftersom jag alltid vill ha en massa saker...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jobbade och åt sen kinamat med min underbara familj hemma i soffan
27. Finns det något som skulle gjort ditt 2009 bättre?
om jag hade kunnat gå ner i vikt då så hade jag ju varit smal nu
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
min stil är svarta byxor med en tunika till, som alltid
29. Vad fick dig att må bra?
Min familj och mina vänner
30. Vem saknade du?
ingen
31. De bästa nya människorna du träffade?
träffar både roliga och mindre roliga nya människor varje dag i jobbet
32. Årets (2009) sötaste?
Alma så klart
33. Årets hetaste?
Min man
34. Årets (2009) största kärlek?
Min man
35. Årets (2009) besvikelse?
min dåliga karaktär när det gäller godis
36. Årets (2009) bästa?
åh, det är så mycket som varit bra
37. Årets snällaste?
Alma

/Lite ur mitt liv 2009!!!

Inga kommentarer: