lördag 9 januari 2010

Ledig en hel helg...

... och vad kan man göra i den här kylan. Vi kan ju utesluta att åka till plättbacken och åka bob för då förfryser vi väl kinder och fötter alldeles. Alma har redan hunnit sett en och en halv film och tittar nu på barnkanalen mellan "bus-rackartygen". Jag har ialla fall fått klä på henne =) Själv har jag inte gjort nåt vettigt men Fredrik är iväg och tränar. Hade jag haft pengar hade jag åkt till kupolen och shoppat loss på den lilla rea som är kvar.

Jag har fått noja på en adventsljusstake också så dom höll på att bli galna på mig på jobbet här en dag. Jag har funderat på den redan innan jul men inte sett nån live i butik (antagligen slut) men så var jag hem till en kompis och hälsade på och hon hade tre stycken så jag kunde klämma och känna på dom ordentligt och nu är jag fast besluten att till nästa 1:a advent kunna ställa upp två stycken i vardagsummet uppe =)



Adventsljusstake Lyra från Star Trading.
Visst är den fin!!!! Jag bara måste ha två...


Jag var in på Ljuspunkten på kupolen och frågade om jag kunde beställa en när jag ville och det gick bra så då är det bara att spara lite pengar (som inte ska gå till resan) och sen beställa!!


Sen har jag ungefär (som alltid) tusen andra planer men det är alltid det där med att det ska vinnas tid och pengar precis när man har lust att ta tag i saker. Jag vill göra om lite överallt men känner att det kommer att kosta massor av både tid och pengar, vilket är en brist vara för mig just nu... Så är det när man åker ny v70 och beställer all inclusive resa samtidigt, hihi! Inte för att det går nån nöd på oss precis men jag får väl ialla fall hålla band på mig en månad, det har ju ändå nyss varit jul också...

kraaaaaaaaaaaaaaaam

Inga kommentarer: