onsdag 6 januari 2010

Idag...

Har jobbat, det har varit en söndag fast det är onsdag så det blev ju ialla fall bara en kort dag på jobbet. Skönt!
Hade med mig smörgåstårta till lunch som jag fick av svärmor efter kalaset igår. Mums! Svärfar fick en digital fotoram, blommor och ett fotokollage med kort på honom ifrån bebis tom idag =) Jag tror han blev glad.

Ikväll ska jag och Anna gå på "Luftslottet som försvann", kul med bio och popcorn. Hoppas den är lika bra som dom andra två filmerna nu bara.

Resan är betald också så om 6 veckor bär det av utomlands. Alma går runt och pratar om att hon ska flyga med Jenny (Filips mamma) och oss, ska bara fixa hennes pass. Bäst att göra det nästa vecka för annars hinner jag väl glömma bort det...

Vill göra om här hemma, nytt år nya idéer. Jag tror jag ska börja med sovrummet, känns lite ute med de grön/beiga väggarna och mörka möblerna så jag vill ialla fall måla möblerna vita. Helst skulle jag vilja ha en ny säng också men det får i så fall bli ett senare tillfälle. Vet inte riktigt vad jag vill ha för tapeter eller om jag bara ska måla. Såg i "allt i hemmet" en reklam med vita väggar och gråmålade dörrfoder och golvlister, det var riktigt snyggt. Men vita väggar vet jag inte... Idéer någon?!? Som vanligt har jag tusen idéer men inte riktigt pengarna och tiden till att förverkliga alla- När våren kommer ska jag måla garaget och göra snyggt runt det också, sen skulle jag vilja spara ihop till stenläggning på uppfarten. Tänk om man ändå kunde vinna lite pengar!!! Nog skulle jag vara liiiiite lyckligare med en miljon på kontot =)

Kraaaaaaaaaaaaam

Inga kommentarer: