måndag 4 januari 2010

Nyårslöfte...

... eller inte nyårslöfte...

Jag har så dålig karaktär när det gäller att hålla mig till saker jag lovat mig själv att jag kanske inte ens borde tänka tanken på att avlägga nyårslöfte. Jag är liksom för bra på att övertala mig själv... bra försäljare kanske =)

Men så tänkte jag att jag ialla fall vill lova mig nåt för det här nya året, det blev det här:

  • börja träna
  • kramas mera
  • äta bättre
  • spara pengar

Ganska vanligt och något som jag tror jag kommer kunna hålla! Så nu hjälper ni mig alla att nå matchvikt till sommaren så att jag slipper gömma mig i vassen och sola i år igen, hihi! Tyvärr hinner jag nog inte med så många kilon till canarieöarna men men bara det är neråt vågen visar.

Fick en suuuuuuuuuuuuuperrolig nyhet idag!!!!!! Kan berätta mer om den sen =)

Pusspuss

Inga kommentarer: