lördag 2 januari 2010

GOD FORTSÄTTNING!

Nu har jag tid att uppdatera mig lite...
Jag har ju jobbat sen juldagen tom nyårsafton och igår låg jag utslagen (trött inte bakis) på soffan mest hela dagen förutom när vi bjöd farmor, mormor, farfar och morfar på nyårsfika.
Men jag är faktiskt ledig idag och imorron också vilket känns som rena semestern =)

Återblick på 2009
  • åter på jobbet efter ett års mammaledighet
  • Alma börjar på dagis
  • beställer ett garage
  • vackert bröllop för Malin och Fredrik
  • två veckors tidig semester med mest regn
  • opererat handleden
  • garagegrunden gjuts
  • en jobbar-sommar
  • Fredrik fyller 34 år
  • en regnig sommar
  • moffa och faffa bygger garage
  • Alma byter dagis
  • en hektisk höst med butiksbyggning
  • invigning av nya Expert stormarknad
  • tre veckors semester (välbehövd)
  • weekend i London
  • Alma fyller 2 år
  • jag fyller 32 år
  • ny bil
  • jul med massor av jobbtimmar
  • Gott Nytt År!

Det var mitt 2009 det. Ett bra år! Men det kan alltid bli bättre eller hur! Det är i år det händer, miljonvinsten på triss.... nja... men man kan ju alltid hoppas =)

Mitt nyårs löfte ska jag suga på ett tag till, jag och en jobbarkompis har lovat att sluta röka och snusa (kan ju inte vara så svårt när man aldrig har börjat tänkte vi), det är ialla fall ett löfte vi verkligen kommer kunna hålla, hihi!

Vad har ni lämnat för löften????

Inga kommentarer: