fredag 15 januari 2010

Några bilder

Så här fint blev vårt sidebord efter operation-vitmålning.
Visst blev det kanon!!!
Jag är ialla fall jättnöjd.

Adventsljusstaken vi hade men som jag inte kan ta bort för den är så fin.
Får vara "vanlig" ljusstake nu =)

Ett vacker hjärta gjort av taggtråd
(min systers jobbarkompis har gjort det)
som jag och Ewa-Lena fick ett varsitt av Biss i julklapp.
Gjorde sig suveränt i köket!
Idag är det jobb och Alma får vara hemma med mommo och moffa eftersom hon vaknade med feber i morse. Antagligen efter svinis-sprutan igår för hon är alldeles som vanligt förutom lite varm.
Hoppas att det går över så att hon och Fredrik kan åka och simma sen med Minisim....
Kraaaaaaaam

2 kommentarer:

MosterBiss sa...

Va snyggt det blev i köket med ditt Ängla-Hjärta, men du som har hamnat i den "vita" svängen kan ju måla det vitt om du vill....

Camilla med C sa...

Nej jag kommer behålla det svart, måste vara nån kontrast också =)

Jag är supernöjd!!!!

Kraaaaaaaaaaam