onsdag 13 januari 2010

Leklandet here we come!

Idag ska jag, Alma, Filip och Jenny åka till Leklandet och busa ordentligt =) Det ska bli roligt och så kommer vi ut lite. Annars har jag bara plockat lite och målat sidebordet en sista gång. Det blev kanon! Jag slänger ut lite bilder på det sen.

Jag är verkligen på inrednings humör... Jag vill ändra och greja massor. Vad tror ni om att sätta vit pärlspont i köket ovanför kaklet?! Det tror jag blir riktigt fint. Man kan ju köpa sån där fuskpanel så är den mycket lättare att sätta om och spricker inte som vanligt traditionell panel kan göra. Ja, det tror jag att jag ska göra... eller Fredrik får sätt upp så målar jag, det är en perfekt fördelning tycker jag. Sen så ska jag leta reda på nån firma som kan måla om våra köksmöbler (om det inte kostar en förmögenhet) så jag får dom vita också =) Åh, så fint det kommer att bli!!!!

Innan leklandet ska jag och Alma till polisstationen och fixa hennes allra första pass, kul!

Kraaaaaaaaaaaaaaam

Inga kommentarer: