tisdag 13 oktober 2009

To do!

Usch vad jag gruvar mig för skrubben/garderoben. Jag ska ta ett före och efter- kort så kommer ni att förstå min vånda... Men jag ska ta tag i det!

Glömde ju ta ett före-kort på tvättstugan igår så jag hade kunnat bevisa hur stökigt det faktiskt var där inne innan.


Sen ska jag träffa Angelica och kidsen en sväng på kupolen. Det blir en mycket sällsynt fika på Wayne´s. Jag har nästan glömt hur ofta jag var där innan jag kom tillbaks till jobbet. Visst har jag säkert sparat x antal kronor på det men det har jag istället spenderat på lunch och andra onyttigheter.

Tack kära syster och kusin vitamin Elin för de supersöta t-shirtarna som Alma fick av er från New York.




Kram och önska mig lycka till nu!

2 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

det blev super bra, du är jätte duktig. Puss puss.

Camilla med C sa...

Tack tack älskling!