onsdag 21 oktober 2009

0,5 dar kvar...

Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Jag har inte börjat packa än, men lika glad är jag för det... Jag ialla fall en tanke om vad jag vill ha med mig =)
Jag ska till kupolen när Fredrik kommer hem och göra lite sistaminuten inköp sen är jag fit for fight!

Vi har köpt bil!!! Idag åkte jag och gjorde klart för köp så nu är det ingen återvändo. Men vi ska slänga ut Renaulten på blocket och får förhoppningsvis lite för den också.

Är det nån som är intresserad av en guldfärgad Renault Clio -99 års modell. 3-dörrars och drar i princip ingenting i bensin och är superbillig i drift i försäkring mm. 25.000:- vill vi ha för den vilket är ett klipp!
Vi får se om jag hinner skriva nåt mer idag, om inte så ska jag ha skitkul i London och see you later...
Puss o Kram

4 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

Hmmm, hoppas att ingen av "dina" läsare läser min blog. hihi för då kan det problem med "klippet" =)

Camilla med C sa...

Men Fredrik............ Hur tänker du nu =)

Pia sa...

men vad har ni köpt för bil då?

Camilla med C sa...

Det kommer senare =)