tisdag 6 oktober 2009

Sjuk...

Nu tycker jag verkligen synd om mig själv.
Rösten är borta, jag kan inte andas genom näsan, och huvudet dunkar. Dessutom har jag ont i hela kroppen, mer eller mindre. Med andra ord, livet leker... not!
Men Alma är på dagis så jag ska passa på att bara vara idag och vila upp mig ordentligt. Jag är som tur är ledig imorron så jag får vila en dag till.

Jag håller på att skapa en fotobok över vårt bröllop (bättre sent än aldrig) på Expert.se. Hur kul som helst och jag tror det kommer bli bra. I´m happy! Jag blandar bilder från proffsfotografen och bilder tagna av släkt och vänner...

Idag kommer systrarna hem från NY. Hoppas dom har tagit massor med bilder så jag kan drömma mig tillbaka. Det är faktiskt inte så långt kvar tills vi ska åka till London heller. Den 22 oktober bär det av och det ska bli sjukt roligt. Jag är nästan glad att jag är sjuk nu för då kan jag ju knappast bli dålig igen till dess... optimist javisst! Jag ska shop til I drop, det är julklappar på listan, en snygg ny väska till mig, lite inredningsprylar, och underkläder mm från The Gap. Sen måste ju underbara Alma och Fredrik få nåt riktigt bra =)
Jag skulle gärna vilja gå på vaxmuseet Madam Tu... nånting men annars är jag nöjd bara över att få åka bort och se nåt annat än Bolanche... Borlänge i all ära men... ja ni fattar...

Nu ska jag lägga mig en stund och försöka få lite ork till att ... jag vet inte egentligen om jag måste göra nåt vettigt alls idag... Blir nog bara myspys i soffan!

Snörvel, hosthost

5 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

Usch krya på dig älskiling, puss puss.

Anonym sa...

Krya på dig! Och om vi inte hörs innan, ha så himla skoj i London, shoppa loss och ha det mysigt!

Anonym sa...

Den där kommentaren var från Malin Blomqvist förrästen, glömde skriva de ;)

Evelyn sa...

Aha, ni ska till London eller det kanske bara är du som får åka. Vi åker till New York den 22 oktober (kl 10:40) då Mattias ska dit på konferans så passar jag och Jasmin på att följa med. Så vi kanske ses på Arlanda :-)

Camilla med C sa...

Malin:
Tack tack! Din foundation har kommit förrästen så jag kommer förbi med den inom kort =)

Evelyn:
Fusk! Det var dit vi ville jag och tjejkompisarna men hade bara råd med London =) Hoppas ni får superskoj!!!

Kram