tisdag 20 oktober 2009

1,5 dagar kvar...

Idag var jag och fixde håret igen =) Jag fick lite mer mörkt under... Jag är sååååååå nöjd!
Alma hittade tuschpennor att rita med igår... Så här fin blev hon.

Min nya fina frisyr! Nu är jag redo för London.

Annars har jag inte hunnit med så myclet idag och nu ska Alma sova klart sin timme, vi ska åka och titta på bil igen och sen kommer syster yster förbi på kvällsmacka med te. Ska försöka hinna plocka ihop lite innan dess också =) Så lite tid så mycket att göra...

Imorron ska jag packa och se till att jag har pengar och pass och allt det där andra viktig man måste ha med sig klart. För på torsdagmorron smäller det!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

kom ihåg att "checka in" idag =)
Det kommer att bli så tomt utan dig i fyra dagar...

Hoppas ni får kul =)

Camilla med C sa...

Check check!