måndag 26 oktober 2009

Tillbaks i stan!

Hellooooooooooooooo!
Nu är jag tillbaka i stan och det är som alltid skönt det också även om jag mer än gärna hade stannat några dagar till.
Vi har hunnit med en musikal (Les miserable), flera restaurangbesök, madam tusseu, shopping (så klart), cafébesök, sett Big Ben, en partykväll och sett en världspremiär där jag lyckades få ett kort på 50 Cent. Inte dåligt för att bara vara två hela dagar + nån timme på torsdagen och söndagen. Jag är såååååååååå nöjd!!!

Det här har jag shoppat
  • handväska, bh och t-shirt till Alma från esprit
  • plånbok från fossil
  • underkläder och "gubb"-byxor från gap
  • parfym från makeupstore
  • en massa presenter till mina nära och kära =)

Låter kanske inte så mycket men det blev en hel del kassar...

Jag lägger in lite bilder senare idag =)

Inga kommentarer: