torsdag 15 oktober 2009

Idag har jag gjort massor

Jag har inte städat... men en massa annat.

Jag har:
  • lämnat Alma på dagis
  • promenerat med Saga
  • bytt en vinterjacka åt Alma
  • handlat 2års present
  • fixat naglarna
  • växlat pengar
  • solat (för första gången på mer än ett år)
  • hämtat Alma
  • fixat mat (blev mcdonalds idag...)

Inte illa va!?! Jag är nöjd ialla fall. Imorron är Alma hemma med mig och vi ska städa lite och sen mysa som bara mor och dotter kan =)




Nu är jag nästan helt redo för London nästa vecka!


Mina fina nyfixade naglar

Kraaaaaaaaaaaaam

3 kommentarer:

alidas sommaräng sa...

Oj vad avundsjuk jag blir!!! London- mitt andra hem jag längtar sååå efter den stan! Ha det gott
Kram Laila

Anonym sa...

"Fixat mat- det blev Mc Donalds" Du är rolig du...

Camilla med C sa...

Laila:
Jag längtar också till London! Och shopping så klart!

Anonym:
Ja... det var väl kreativt om något, hihi!