söndag 18 oktober 2009

Ny bil på G...

Vi har varit och tittat på en nya (nyare ialla fall) bil. Vår köptes ny 2002 och nu är det verkligen dags att byta upp sig. Det blir ingen fabriksny igen för det känns onödigt dyrt, men vi har bara tittat på -08:or och -09:or. Det lutar åt en... Sen ska vi lägga ut bettanbilen på blocket så blir vi nog av med den också. Vi behöver verkligen inte två bilar nu när jag ha så nära till Almas dagis och mitt jobb. Det blir nog bra det här =)

Annars är det en lugn söndag, Fredrik och faffa är ute och bygger på garaget och jag och Alma är inne och myser. Alma leker med sina dockor och jag hinner "interneta" lite.

Måste börja fundera på vad jag ska ha med mig till London också, det ska vara varma sköna shoppingkläder och lite party. Kommer väl att bli en kväll på stan hoppas jag. Annars har vi inte planerat så mycket utan kommer ta resan som den kommer. Jag vill kunna köpa lite julklappar och nån härlig inredningspryl sen är det bara kul att få komma iväg lite.

Mat till ikväll??? Nån som har nån bra idé? Jag är idélös... Igår åt vi fiskpinnar till lunch och tacos till kvällsmat. Men idag kanske det blir te och macka bara. Fick lunch hos farmor, söndagsstek och det har smarrigt som vanligt. Alma åt jättemycket och flera skivor inlagd gurka (?).

Ska byta blöja på Alma... det kom en odör förbi här, hihi!

Kram

Inga kommentarer: