måndag 12 oktober 2009

Semester!!!!

Ja det är faktiskt sant, nu har jag semester i tre veckor.
Kan tyckas knepigt med semester nu men jag kände att jag behövde ha ledigt och vädret spelar ingen roll eftersom jag ialla fall måste ta igen en massa saker som ligger och släpar efter här hemma. Jag måste städa och det ordentligt! Idag har jag hunnit med att städa/röja i tvättstugan och imorron kanske jag vågar mig på skrubben... Sen är det garderoberna och .... ja ni vet "sky´s the limit"!

Den fina, rena och välstädade tvättstugan!

Jag sydde gardinerna till köket i fredags och i går satte vi upp dom, så här fint blev det:





Kraaaam

2 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

vad skönt med lite ledigt. Det skulle jag också behöva. Underhållet släpar efter just nu. Hur ska man hinna med allting??

Men det är en skön känsla när man tittar in i tvättstugan och den ser ut som din :)

Ha det gott,
Kram Therese

Camilla med C sa...

Hihi! Tack! Jag måste säga att det verkligen var värt mödan att städa så ordentligt!!!
Kram