tisdag 23 juni 2009

Usch...

... idag har det varit otroligt varmt i vår plåtlåda till jobb. Det blir varmt och kvaft och jag hoppas verkligen att luftkonitioneringen på det nya stället blir bättre =) Man svettas så fort man rör sig en aning, fräscht värre... eller inte.

Imorron kommer vår regionschef till oss och berättar hur överflyttningen från vår butik till den nya kommer och gå till och kanske kommer vi att få veta mer om när det kommer att ske också. Ska faktiskt bli riktigt roligt även om väldigt jobbigt. Flytten ska ske under ca.13 dagar och de dagarna kommer vi mer eller mindre jobba 8-22 för att bli klara i tid. Men som sagt, hur kul som helst kommer det att bli med en ny fräsch lokal =)

På lördag ska jag, Jenny, Anna och Erika boka vår tjejweekend till London. Jag har tagit semester de fyra sista veckorna i oktober så jag är redo!!! Ska bygga lite garage då också förstås...

Imorron är jag förövrikgt ledig och ska som vanligt hinna med massor. Tex hämta ut mina ny glasögon, jiiippiii! Sååå kul! Men också leka med Alma, städa, laga mat och handla mat. Fredrik ska iväg på kvällen så jag och Alma har hela dagen för oss själva.

Nu ska jag mumsa lite glass och softa framför tv´n innan jag går och sussar.

Natti natti, kraaaaam

Inga kommentarer: