fredag 12 juni 2009

Fredag!

Idag har jag varit på syn undersökning och min syn hade förändrats marginellt på alla dessa år. Optikern sa till och med: "ja, jag tänker ju inte pracka på dig ett par nya glasögon precis..." men jag vill byta ändå så jag beställde ett par och bokade in en synkontroll med linser också. För jag tycker att jag ser sämre med linserna...
Sen kom Anna och kidsen på besök och jag köpte med mig McDonalds till allihopa =)
Mums så gott det var!
3 McFeast, 1 McChicken, 1 QP och två HappyMeals blev det =)
Sen busade Alma och Oskar mest hela tiden medan Fredrik och faffa var ute och gjorde mer på planket/staketet. Som nu nästan är helt klart. De gav upp när regnet ökade i styrka, vilket var mer än förståligt.

Ett nästintill färdigt plank!

Ett färdigt plank och ett nästan färdigt staket!!

Anna och jag tänker åka på en tjejweekend till London i höst. Ska bli sjukt roligt och jag längtar redan. Vi har inte bokat den är utan tänkte höra med två till om de vill med innan. Sen kommer det att bokas. Shit va kul det ska bli!!!! Vi kollade lite priser och det skulle väl gå på ca. 3000:- för tre nätter och så plus fickpengar så klart. Vi tittade ju först på New York men det skulle kosta 7500:- bara för resa och boende och då kändes det som att vi skulle ha planerat det lite tidigare. Man måste ju ha en del fickpengar med sig som sagt, hihi!

Imorron ska jag och min mycket goda vän Maria åka till Lager157 och shoppa! Jag såg en snygg svart tunika där förra gången jag var dit som jag var dum nog att inte köpa och hoppas nu att den finns kvar... Säkert inte men man kan ju få hoppas ialla fall.

Kraaaaam

Inga kommentarer: