fredag 5 juni 2009

Glömde ju...

...alldeles bort att berätta om Mors dag!!!

Fredrik hade ju som vanligt glömt bort det (hur man nu klarar av det i vår så kommersiella tid...), men han ryckte upp det rätt okej med att åka till Kupan och inhandla en bukett 30 rosor med förklaringen; 10 för att jag är speciell, 10 för att dom älskar mig och 10 för att han hade glömt bort det. Fint va?! Sen fick jag lyx-choklad och ett supergulligt kort =) Blev hur glad som helst!
Mommo och farmor fick varsitt trädgårdshjärta i vitt och grönt (se sista bilden), som jag bara var tvungen att köpa åt mig själv också, hihi!
Sen hade ju Alma sovit över hos mommo och moffa eftersom vi varit på bröllop dagen innan så när vi kom för att hämta henne hade hon och mommo plockar en bukett liljekonvaljer och skrivit ett sött kort i forma av ett hjärta. Alma hade fått hjälp av mommo med textningen men ritat lite själv på det =) Sååå gulligt!


Den vackra rosbuketten!

Det fina trädgårdshjärtat som jag har ställt på farstukvisten
tillsammans med blommor och en ljuslykta.

P.s om ni tycker att golvet på farstukvisten är lortigt så kommer det att avhjälpas idag för vi har äntligen köpt en högtryckstvätt, så nu finns det inga ursäkter alls längre, hihi! Jäkla pollen, som kan skita ner...
Kraaaaaaam