tisdag 30 juni 2009

Opererad och aningen öm...

Tillbaka från Örebro och operationen av min handled. Är aningen handikappad men ganska glad ändå =) Liiiite jobbigt att det är så varmt just nu bara, eftersom bandaget inte får bli vått på 12-14 dagar...
Operationen gick hur bra som helst, som vanligt var det obehagligast att få bedövningssprutan. Jag utbrister: "Bara så ni vet så brukar tandläkaren få ge mig en sisådär 3-5 sprutor innan jag är fullt bedövad..." Det räckte självklart med en...
Idag ömmar det något när jag försöker greppa och det är trixigt bara att gå på toaletten. Förhoppninsvis blir det snabbt lättare (ska ju jobba redan imorron), hihi! Annars blir det: "Hallå, chefen, jag behöver lite hjälp med att dra upp byxorna". Skulle inte tro det va!
Några bilder från ett otroligt vackert Örebro.


Mina älsklingar med Örebro slott som bakgrund.

Alma gillade verkligen Stadsparken (en sån park skulle det finnas i vår stad, massor med blommor, en stoooooor lekpark, plaskdamm mm)

Jag försöker göra tummen upp efter operationen =)

3 kommentarer:

Malin sa...

Guuuu vilket fint kort på Alma (och på dig med såklart!). Hoppas du blir bra i handleden din nu! Kramis

Kallangs Photography sa...

Hej Fru Älskling.
Om det är någon som skall dra i dina byxor förutom du så är det JAG. Jag kan ha byx-jour om det är så =))

Camilla med C sa...

Hihi!!!