måndag 15 juni 2009

Äntligen!

Idag har det inte regnat! Det var på tiden =)
Det har blåst och bara varit 9 grader men inget regnt!!! Så idag har vi varit ute hela dagen och staketet är färdigt plus att jag har lagt en massa sten. En mycket bra dag!

Annars då...
Ja vi ska väl skriva på för garage hos Fiskarhedenvillan på onsdag är det tänkt och garaget måste stå färdigt 19 november för då går bygglovet ut =) Så det ska banne mig snickras i höst. Jag ska försöka ta oktober ledigt så att vi får mycket gjort innan snön... Kommer förhoppningsvis att komma igång med plattan snart men sen får vi vänta lite på allt material.

Sen har jag fått tid för operation av vänster handled också, 29 juni. Jag fick ju carpaltunnel när jag väntade Alma, vilket innebär att man får väldigt ont alldeles vid den inre knölen vid tummen och så tappar man känsel och så domnar fingrarna bort. Men i februari 2008 fick jag en kortisonspruta där jag hade ont och det onda försvann på nån vecka. Nu är det alltså tillbaka och istället för att få fler sprutor så operaras det onda bort. Jag ska åka till Örebro för annars skulle jag få vänta i flera månader och det finns ju roligare saker att göra än just att vänta =)

Kraaam

Inga kommentarer: