onsdag 3 juni 2009

Härligt med lite ledigt...

Jag har ju som sagt börjat min nedräkning på allvar nu... men idag var jag faktiskt också ledig =)

Jag och Alma har hunnit med hur mycket som helst, varit och köpt färg, handlat mat, ätit lunch, tagit reda på tvätten, Alma har sovit middag och jag har spraymålat konsoller. Sen kom Jenny och Filip på besök och jag bjöd på rabarberpaj, mums!!
En grundkille har varit här och tittat och har vi tur kommer vi att kunna köra igång i augusti... Det vore riktigt skönt med ett tätt garage innan vintern. Hoppas hoppas!

Dagen i biler...
Alma och Filip mumsar rabarberpaj!
Pusselipuss... det här är kärlek det =)

En cool tjej, min tjej! Bild tagen för några dagar sen...

Kraaaaam

Ps. nog lever man ett ganska bra liv ändå... I´m happy!

1 kommentar:

Kallangs Photography sa...

Då drar jag till med ett gammaltordspråk här då:
If the wife is happy, so am I also happy =)