onsdag 10 juni 2009

Semestern i bilder...

Detta har hänt hittills...

Vi har varit till Furuvik med familjen Lindgren.
Härligt!

Aptime...

Kameltime...


En vacker påfågel.


Många apor blev det.


Sen har jag satt upp hyllor i köket.
Blev superbra!

Igår sattes det stenar för fullt runt husgrunden.
Det gick bra men idag har det tyvärr varit för dåligt väder för att fortsätta.

Idag har vi köpt allt till insynsskyddet
och farfar och Fredrik har redan hunnit med att sätta ner stenarna i marken
och ska fortsätta imorron.
Visst har det hunnits med lite på de tre dagar vi redan har haft. Imorron ska jag försöka hinna med att ta mig till Synsam för att titta på nya glasögon. Jag har liksom fått aningen sämre syn och kom fram till här alldeles nyligen att det var 2003 jag kollade synen senast. Inte bra, inte bra alls!!! Men nu ska jag ta tag i saken och fixa nya glasögon =) Bättre sent än aldrig!

Kraaaaaaaam

6 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

JA, det går ju inte att bara se BRA ut, man vill ju SE bra UT oxå.

Anonym sa...

Eller gör en laseroperation så behöver du göra några besök på Synsam!

Camilla med C sa...

Tack för tipset!!! Jag har funderat på det fler än EN gång det där med laser... Men det känns lite läbbigt...

Jenny sa...

Skippa laser.
Tycker det är så snyggt med glasögon. Kul att uppdatera sig med nya glasögon i bland det är som att köpa nya kläder det förgyller och förnöjer tillvaron.
Besök gärna Synsam själv skulle jag vilja ha glasögon.

Jenny sa...

Kul att du hunnit få ut bilderna från furuvik. det har inte jag hunnit. See you

Camilla med C sa...

Hihi!! Ja nog är det superkul med nya glasögon! Tack för att du var med och valde åt mig Jenny. Kram!