söndag 14 juni 2009

Regn och åter regn...

Pisstråkigt!

Det har nu regnat konstant i två dagar! Fine, jag har hunnit med shopping (för flera månader framöver) och umgåtts med goda vänner, men nu får det faktiskt ta och ge sig. Jag kommer ju inte hinna måla planket/staketet och hinna lägga klart stenarna runt huset om det ska fortsätta så här. Imorron skulle det var precis lika dåligt som idag och jag har snart slut på idéer...
Men idag blev en ganska bra dag trots vädret!

Vi åkte tillsammans med Filip och Tomas till Leklandet och kidsen stojade runt i 1,5 timmar innan dom mer eller mindre såg i kors =) kul hade dom ialla fall. Sen åkte vi till kupolen, åt lunch och köpte en flugsvamp (som är ett hus åt några figurer) och en boll åt Alma. Efter det var det dags att åka hemåt så skruttan fick sova.
Fru Blomqvist ringde och så kom hela familjen över på fika. Tack Malin för det goda fikabrödet! Samtidigt fick dom alla bröllopsbilderna som vi tagit (plus möhippan och svensexan så klart) nerladdade.
Sen var det sim-time! Sista gången för babysimmet så vi lånade en kamera från mitt jobb och tog några undervattensbilder =) Sån kamera vill jag ha!!!

Alma med sin otroligt vackra sjöjungfru till mamma!

Alma med sin sjöhäst till pappa =)

Filip och Tomas!

Inga kommentarer: