onsdag 24 juni 2009

Min lediga dag...

Min lediga dag började med morronmöte på jobbet 08.00 och slutar nu (mer eller mindre) med att betala alla räkningarna...

Alma var jätteduktig på morronmötet och höll sig länge kvaar i mitt knä innan hon fick myror i brallan och ville stoja lite. Hon störde aldrig men jag fick bara lyssna med ett öra på slutet =)
Sen åkte vi hem och åt frulle och jag slängde i en tvätt (man måste bara hinna med nåt hushållsaktigt på sin lediga dag). Gick sedan till kupan tillsammans med Zandra från föräldragruppen (dock utan hennes Denice eftersom hon var med sin pappa i Furuvik). Där hämtade jag ut mina nya glasögon som känns underbara. Jag lägger ut ett foto när jag känner mig snygg (snyggare) så ni får se... åt lunch och shoppade lite.

Idag har det varit typ 30 grader ut och helt underbart härligt! Tänk att jag kunde få en sån fin ledig dag, nu är det bara att hoppas att fredag blir lika fin eftersom jag är ledig då med =)

På söndag ska jag och familjen åka till Örebro och ta in på hotell. På måndag är det ju operationsdags så det var skönt att vi sover där så vi slapp åka hemifrån 05.00... Mysigt att få bo på hotell! Det var ett spahotell så kanske hinner jag med en behandling sådär på söndagseftermiddagen!!

Imorron startar vår stora sommarrea på jobbet. Så kom och fynda!!!!!

Kram

2 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

puss älskling, det ska bli jätte roligt att bo på hotell.

Camilla med C sa...

Jaaaaaa =)