torsdag 11 juni 2009

Torsdag!

Nästan hela första vecka med semester har gått och idag har det stått som spön i backen mest hela dagen. Därför åkte vi till kupolen för lite shopping!!! Tjo ho sa jag men inte lika glada miner från Fredrik tyvärr...

Jag köpte:

  • kläder på P.O.P åt Alma (rea)
  • leggins till mig ( på Indiska med spets nertill)
  • gardiner till sovrummet (på Åhlens)
  • en glödlampa från Orrefors (på Duka som tydligen byter ägare)
  • schampoo (på Nikita)
  • foppatofflor åt Alma och Fredrik (på Skopunkten)

Vi hann dessutom med en fika på Wayne´s som idag bestod av två Frappe åt oss och en smoothie åt Almis.
Sen bar det av hemmåt igen med lunch på schemat (Thai-mats-rester från igår) och en sovstund till Alma. Svärfar kom och eftersom det hade slutat regna kunde de gå ut och snickra lite på staketet. Det kommer att bli sååååå fint!

Jag glömde ju bort... jag bokade en synundersökning till imorron på Kupolen Optik också och lånade med mig två par bågar hem, har bestämt mig för det ena. Jag får väl lägga ut ett smile-foto på mig själv när jag har fått hem dom, hihi!
Jo en sak till, jag har inte riktigt kännt den mig nöjd med håret sen klippningen en månad sen så nästa vecka ska jag klippa till mig igen. Den här gången är det grannen Jeanette som ska klippa mig =) Jag tror hon är superduktig.
Jag ska klippa snedlugg igen och klippa lite kortare tänkte jag...

Nu är det läggdags för Alma-bus vilket innebär nenne (Almas ord för välling) och borsta tänderna och nattnings... Sen ska jag slappa lite isoffan innan min rutinmässiga-kvällsröjning-i-köket-spurt innan läggdags!

Kraaaaam

Inga kommentarer: