lördag 19 februari 2011

Nöjd med veckan

Åh vad duktig jag har varit den här veckan. Måste verkligen ge mig själv en klapp på axeln. Inte en kaka har slinkit ner fast jag har fikat flera gånger. Jag har hållt mig till kaffe eller kaffe och frukt. Idag är det lördag och jag har ätit en hamburgare från McDonalds med morötter istället för pommes till lunch och funderar på om jag ska köpa salta pinnar eller popcorn att festa på till melodifestivalen... Eller så blir det ingenting. Det är så jäkla kallt ute att jag inte vill bege mig ut alls helst.

Har gjort kupolen med syster Biss och kidsen idag. Vi letade efter en bröllopspresent och hittade den perfekta i butik nr.1, lycka att få det klart så på direkten. Sen strosade vi runt och som vanligt shoppade jag loss =)


Köpte vårjacka och matchande mössa åt Gustav samt ett par vårskor till Alma.

Snyggt marint och turkost kommer att bli fint på Gurra. Alma fick en blommig vårjacka tidigare av farmor och skorna kommer att bli perfekta till den.
Åt mig själv köpte jag en lång grå cardigan som jag kan ha ett linne under och även sätta ett skärp utanpå. Finfint! Mycket snygga kläder finns det där ute i butikerna nu men jag sla vänta tills jag kommer ner lite i vikt. Roligare att shoppa kläder när man köper det man vill ha och inte bara det man kommer i...

3 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Fins inköp du gjort:)
Håller med dig att det är mycket roligare att köpa det man vill ha än det man bara kommer i..;)

Ha en skön kväll
Kram Susanne

Therese sa...

Duktig du är! Är långt ifrån lika duktig... Men livet börjar ordna upp sig för mig och jag kanske kan fokusera bättre framöver. Känns som jag inte riktigt har kontrollen, och det måste man ha för att lyckas.

Kram

Camilla med C sa...

Villa Tretton: tack, supernöjd själv också.
Kram Kram

Therese: Tack! Så är det absolut, kontrollen är superviktig och det är den som är så jäkla lätt att tappa... Men jag ska peppa dig!
KRam