lördag 5 februari 2011

Melodifestivalen!

Nu drar cirkusen igång...
Melodifestivalen!

Vi firar med kycklingspett och potatisgratäng sen smågodis till efterrätt. Alma mumsar redan för fullt i soffan =)
Jag måste säga att jag tycker det ska bli riktigt kul att se alla framträdanden och kommentera kläder, låtar och artistval. Det är liksom svensktradition, hihi. Sen brukar vi alltid avsluta med final hemma hos syster yster eftersom hon fyller år då. Så blir det väl även i år kära syster?!

På måndag (ja jag vet, så jäkla klyschigt) startar mitt nya liv! Jag tänkte börja med att räkna points och se hur det går och innan resan (om jag inte ammar förstås) kör jag en utrensning med soppkur. Ammar jag så får jag väl köra soppkuren nån annan gång helt enkelt. Har ku gjort det en gång per år och det har alltid gått riktigt bra med -10kg varje gång. Men det kanske också bevisar att jag lägger på mig otroligt mycket vatten för det är väl bara vatten som försvinner när man kör en detox?! Jaja, det känns ialla fall mycket bättre! Magen försvinner och jag förlorar dubbelhakan. En rolig sak är ju att förra gången jag körde en detox så blev jag gravid med Gustav och innan jag ens visste om det själv såg Biss det på mig för att magen såg annorlunda ut, jag hade ju precis blivit superplatt om magen och nu putade den ut. Men jag hade alltså inte fattade det själv bara... Hade inte tänkt bli gravid igen!

4 kommentarer:

Therese sa...

Okej, jag hänger på! Nytt liv med pointsräkning från måndag så kan vi köra ihop! :-) Kramis

Camilla med C sa...

Åh låter som en toppenidé!!!
Rapport en gång i vecka ingår =)
Kramis

Therese sa...

Absolut, varje måndag :-)

Camilla med C sa...

Kolla in min viktminsikningsmätare... Nu jäklar kan jag inte gömma mig =)