lördag 26 mars 2011

Tjejkväll!!!

Imorron blir det tjejsnack!
Angelica har planerat och tagit initiativet till den underbara tjejdagen (med Gustav på ett hörn) och det kommer verkligen bli skitkul!
Några tjejer börjar dagen på AquaNova (jag hör inte till en utav dom) och sen kommer tjejgänget hem till mig för hudvårdsklass med Mary Kay produkter. Vi ska bli riktigt uppfräschade och snygga till kvällen som avslutas (iallafall för mig och Gustav) på Thai.
Jag och Alma har gjort RockyRoad som jag ska bjuda på, för imorron räknas inga points!
Kramis på er och ha en riktigt underbar helg!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vilka goda rocky road, skulle kunna äta upp alla!!
TACK för en underbar sminkkurs och trevligt underhåll! =)

Anonym sa...

från lilla mig // Johanna

Camilla med C sa...

Puss på dig Johanna!!!