torsdag 31 mars 2011

Mycket att se fram emot...

Jag satt här och funderade lite och kom på att jag har massor att se fram emot... Det händer en hel del fram till sommaren i familjen Källängs´ liv.

  • Kalas för kusin Elin som blir 19år 9 april

  • Klippning med kreativ färg hos Jeanette på Klipp&Färgstudion i påsk

  • Fira kusin Pelle som blir 17år 8 maj

  • Turkiet here we come i maj

  • Kusinerna Anton och Elin tar studenten i juni

  • Semester

  • Moster Ella fyller år 16 juli

  • Pappa Fredrik fyller år 21 juli

  • Moffa fyller 70år 26 juli

Sen får vi se vad vi hinner med för annat kul därimellan...


Det roliga är att jag och bästa Anna satt igår och sa att man bara ser fram emot en massa saker istället för att leva i nuet. Och ja, det är bara att inse... det är verkligen så jag lever mitt liv och jag vet inte hur man ändrar på det!

4 kommentarer:

Y sa...

Åh precis så känner jag också. Ibland måste jag verkligen stanna upp och bara njuta av nuet för annars så rusar jag bara frammåt som en ångvält mot nästa evenemang.
Hejsan!
Kom förbi här av en slump och läste litegrann. Ville säja hej!
/Y

Yohannai Las Palmas sa...

oj oj nu gick det för fort på tangenterna.
/Y

Maria sa...

Så här tänker jag:
Sann livskvalitet är när man är 80 % nöjd med nuet och 20 % ser fram emot nya saker. Eller andra siffror, huvudsaken är att nöjd med nuet är mer än 50 % =) men så är jag också mattelärare =)

Du glömde skriva bilresa till Tierp och se fula huset med fina inredningen. Ha ha.

Puss puss på dig vännen!!

Camilla med C sa...

Hej Y! Kul att du tittade förbi =)

Maria! Ja det har du rätt i =) Jag måste börja leva mer i nuet!!!
Tierp ska vi självklart åka till och underbara Maria med familj i det finfina huset =)
Kram vännen