söndag 27 mars 2011

Babysim med Gustav

Idag började Gustav (och mamma) på simskola!

Han gillade det verkligen!


Alma, Fredrik, Filip, Jenny och Tomas var på AquaNova några timmar innan men kom självklart och tittade när lillebror gjorde sin pooldebut.


Imorron är det måndag igen och helgerna går alldeles för fort. I lördags förutom tjejkvällen, kom min underbara vän Therése med man och 2 månader gamle Arvid förbi och hälsade på. Det var så kul att ses och jag önskade verkligen att vi bodde närmare varandra. Men det är alltid lika kul varje gång vi hinner ses. Sen var det ju härligt att få träffa finaste Arvid!

Min viktväktarvecka har inte gått så bra som den skulle kunnat, men jag kämpar på och som Christer Björkman skulle ha sagt: "imorron e en annan dag"...

Inte många centimetrar kvar innan jag kommer i mina fina jeans som snart legat i garderoben ett år och bara väntat på att få visa upp sig =) Måste börja träna!

Inga kommentarer: