fredag 4 juni 2010

Sommar!

I tisdags hade Fredrik planerat en överraskning åt lilla mig.
Som en morsdagspresent i efterskott.
Han hade tagit halva dagen ledigt och så fick jag den här fina stenen och
så hade han ordnat barnvakt åt oss så vi kunde gå på bio.
Vi gick och såg på Iron Man 2
som var riktigt bra!
Gullig man jag har va =)
Alma och jag är lediga idag och då firade vi med
en tvättäkta sommarfrukost.
Jordgubbar och mjölk!

Härligt mumsig frukost!
Nu ska vi åka och köpa lite mer blommor att sätta ute och göra fint ialla krukorna. Lite kyligt med soligt och man känner att sommaren äntligen är här! Ljuvligt!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt det ser ut tjejen! Själv jobbar jag till 17 idag, men sen är det en ledig helg som väntar! Ses framöver?! Kramis från Skräddarbackens by

Camilla med C sa...

Ja nu var det ett tag sen vi sågs igen... Vi får höras om när och var, vännen.
Kram