onsdag 9 juni 2010

9:ornas vårbal

Niornas vårbal var gårdagens stora händelse.
Vi stod i två timmar och tittade på alla fina bilar och hur fint uppklädda alla var.
Tuffast var tre brudar som kom på varsin HD...


Iår var det Pelles tur att gå på bal och han och dejten kom i en ursnygg Mustang.
Han kom bland de sista bliarna.

Se så fina dom var!!!

Nu dröjer det "bara" 13år tills nästa person (Alma) i vår familj ska gå på balen.
Usch vad det känns som lång tid, jag hinner ju bli.... nej vi glömmer det...

Kram




3 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

Nej då det kommer bara att säga "tjopp" så står hon där och ska ut med en massa killar......påminner mig om att jag måste ta jaktlicens!

Camilla med C sa...

Det är lugnt, Emelie på jobbet har precis klarat jaktprovet och har ni licens så du kan gå en snabbkurs med henne!

Jag är inte orolig för att tiden inte kommer att säga tjopp... det är det jag är rädd för...

annaslantliv sa...

Ja det är bedrövligt hur länge sen det var vi hade sommarlov...
Vi stod där på skolgården jag och Jenny och tittade på våra små och försökte komma ihåg hur det var när vi hade skolavslutning... typ vart vi var innan vi var på dagis baksida, det var det enda vi kom ihåg...
Gamla skolan är riven, ser konstigt ut, den nya vi gick i ser ut som ett ras, som att den var hundra år typ. Tur att inte vi ser lika gamla ut!!!! :-)))

Och vad gäller det där med våra små flickor så kan jag säga att här är det samma skräck! Per brukar nynna på "Vart tog den söta lilla flickan vägen" med Just D för att retas och då får jag nästan ont i magen. ;-) Tjopp var ordet.

Ha en skön helg! Jag ska ha det, det är säkert! Mer info om det kommer senare...

Kramar från Kyna