måndag 14 juni 2010

Nedräkningen har börjat...


... snart så är det semester. Jag behöver semester, skulle behöva fem veckor men får väl nöja mig med mina tre veckor och tre dagar...

Jag ska ladda batterierna ordentligt! Men vi ska också måla garaget, jag och Anna ska gå på P&L, vi ska till Öland och sen lite sol och bad hoppas jag.


Idag har jag en timme för mig själv innan jobbet sen kör jag ända till 20.00. Helt ok! Är ledig imorron och ska sälja vår gamla sängstomme så att jag äntligen får sätta upp vår nya från Indiska! Ljuvligt!


Vår gamla sängstomme (hela 5 år gammal...) som snart är ett minne blott.
Ska måla sängborden vita så att de matchar den nya stommen.
Skulle vilja ha nya garderober också men men, man kan ju inte få allt.
Kram på er

2 kommentarer:

Kallangs Photography sa...

Du kan få nya gardiner =)

Bara de inte kostar lika mycket som "tomtegardinerna" =)

Camilla med C sa...

Hahaha!