onsdag 1 september 2010

Ojojoj

Gissa om det kommer att bli bra inne i skrubben.

Igår fick vi upp garderobssystemet och jag hängde upp alla våra vinterjackor. Sen kommer jag fylla trådbackarna med massor av "lätt att komma åt grejer". Byrån blir kvar men ska rensas och sen ska jag sätta upp två eller tre hyllor övanför, där ska viktiga pärmar och räkningar mm hamna (lilla minikontoret). Sen ska det förhoppningsvis inte in nånting mer där. Golvet ska vara rent och allt annat ska jag kunna ha i garaget är det tänkt. Där ska det också upp en massa hyllsystem mm. Men jag känner att det nog får vänta till våren. Vi måste hinna måla klart garaget (inte mycket kvar alls men även det lilla ska ändå målas innan vintern), och göra klart landet brevid altanen.
Men det var en härlig överraskning här hemma... Vi hade fått hjälp med att vända på jorden i bananen (alla ni som varit hem till oss nån gång har ju träffat vår underbara banan). Fredrik har gått runt och klagat på att jorden blivit för hård och var omöjlig att ta bort men så hade killen som hjälper Niklas och Pernilla med uppfarten hjälpt oss med grävmaskin.
TUSEN TACK!!!

Undrar om jag har nån bild på bananen innan så skulle ni snabbt förstå varför den bara skulle bort... Det ska förhoppningsvis komma dit en lekstuga nästa år är det tänkt.

Kram o gonatt

Inga kommentarer: