söndag 5 september 2010

Modell för en dag...

... inte riktigt men kul var det.

Idag var jag, Angelica och Karin på sån där modellfotning. Man blir stylad och så fotas man av en fotograf i studiomiljö. Vi fick 45 bilder vardera men jag måste säga bara det, jag blir verkligen inte bra på bild! Nu är jag ju tjockare än vanligt pga Bebben-Bertil men, nej...

Jag valde ut två bilder som jag köpte och det var för att det var bilder med fokus på magen =)

Angelica och Karin blev ursnygga!!!

Här är ialla fall jag och Bebben-Bertil!

Jag ska försöka mig på att Photoshoppa lite och se om jag inte kan bli med lite mindre dubbelhaka, hihi!

4 kommentarer:

Linda sa...

Hej =)
Som fotograf vill jag säga att det är upp till fotografen att få dig snygg och den som fotat dig har inte gjort ett bra jobb någonstans.
Då tänker jag bara på det tekniska som ljus, beskärning etc etc.

Du är vacker, har sett dig i verkligheten.

Camilla med C sa...

Åh tusen tack!!! Det värmde verkligen =)
Kramar i massor

Kallangs Photography sa...

Ja du är vacker, och jag har också sett dig i verkligheten

Camilla med C sa...

Har du det Fredrik, det kan jag väl aldrig tro, hihi!
PussPuss