fredag 3 september 2010

Shopping Camilla har varit igång...

...igen!

Var på Me&I-klädparty igår och shoppade loss åt Alma och mig. Klänningen på bilden ovan fick Alma, plus en tröja och en tunika med matchande byxor. Jag köpte en tunika och en t-shirt åt mig själv.

Sen ska jag boka in och ha ett eget värdinneparty också för det var så himla mycket mer fint jag ville ha =)

Jag och Alma hann med att handla, laga en mumsig kantarellpaj och hembakt bröd, umgås med Jenny och Filip, åka till lekparken i stan och ett klädparty igår. Inte illa va?! Dagen swischade förbi!

I eftermiddag ska Alma och Fredrik på minisim igen och Alma var lyrisk över det imorse. Kul! Sen tror jag att det får bli hämtmat ikväll när jag slutar och en bra hyrfilm. Känner för en härlig fredagskväll i soffan =)

KramKram

2 kommentarer:

annaslantliv sa...

Oj vad kul du haft!
Om du vill ha många gäster för extra bra bonus på partyt så kan jag kanske komma.

Jag såg oxå fram emot film och soffätande idag men det sprack. Anton sjuk, Ida pigg, Per trött. Ingen bra ekvation, nu sover alla utom jag och datorn. Sitter hungrig i soffan utan film. Inte som jag tänkt riktigt...


Ha en härlig helg!

Kram från släktingen i Domnarvet

Camilla med C sa...

Va kul! Det är inget datum satt ännu för klädpartyt men jag återkommer om när =)

KramKram