onsdag 28 april 2010

Jäkla trapp!

Igår morse gjorde jag en vurpa i vår trapp...
Saga (vårt charmtroll till hund) gick före mig och Alma gick efter mig. Jag höll koll på Alma förstås och så plötsligt stannade Saga och jag höll på att kliva på henne, försökte parera och kliva undan men det gick inte så bra utan jag dundrade i backen med full fart. Slog i rumpan, ryggen och två tår. Idag gör det inte så ont i rumpan och ryggen men mina tår är blå och svullna och gör förbaskat ont. Jag kan inte ens böja på dom... snyft! Så nu är jag skadad lite överallt, hihi! Men Alma var så gullig igår och hasade snabbt nerför trappen och blåste mig på rumpan =)

Idag ska Alma till bvc och mätas och vägas. Jag ska hämta henne på dagis strax efter kl.13 och sen får hon vara hos snälla farmor och farfar tills pappa Fredrik slutar.

Nu ska jag halta upp för trappen och göra mig iordning för jobbartime.

Inga kommentarer: