fredag 23 april 2010

Nu äntligen!

Nu mår jag mycket bättre... Förkylningen är på väg att ge sig men jag är fortfarande lite snuvig.
Jag ska jobba extra idag så farmor och farfar kommer hit och ser efter Alma några timmar. Tusen Tack! Vi ska ha Samsung på plats på jobbet som ska dema nya produkter och så ska scouterna stå utanför och dela ut korv med bröd. Det är kul när det händer nåt annat på jobbet ibland.

Vi har fått stuga på Öland!!!! Vecka 29 drar vi till Öland för en härlig semestervecka! Jag har aldrig varit där så det ska bli spännande.
Det enda är väl att man kan gruva sig för bilfärden, det är 540km dit och med en beräknad körtid på 7,5 timmar. Men det ska väl gå bra, man kanske kan bo nånstans på vägen en natt, det skulle vara roligt. Vi får undersöka det.

Nu ska jag ta och dammsuga lite innan jobbet och efter jobbet ska jag åka till CityGross och köpa blomlådor som jag ska ha under fönstren på garaget. Roligt! Man får ialla fall känna sig rik en dag imånaden, hihi!

Kraaaaaaaaaaaam

2 kommentarer:

Maria sa...

JA! Kanske bo över i Tierp? Två timmar bort fast åt typ lite fel väg? =)


Bra att du mår bättre.

Fick ögonskuggan av mamma idag. Fanx dear!

Puss och hej, leverpastej

Camilla med C sa...

Perfekt med personlig leverans. Det dunkar fortfarande i mitt finger, snyft...
puss, puss